Monday, September 7, 2009

dakwat merah pertama

assalamuaikum semua......
akhirnya siap jugak blog aku..sblum ni aku aktf kat blog lain(rahsia)blog ni di bantu oleh kawan baik aku syiela a.k.a budakjuruh(landopjuruh.blogspot.com)dia banyak tolong aku..blog ni aku buat untuk berkongsi bakat aku dalam melukis,berkongsi minat.berkongsi cerita aku.cerita sorang budak kampung yang ada cita-cita tinggi nak menjd seorng pelukis komik..ya memang aku nak jd pelukis komik dari dulu lgi..komik da menjd sebahagian dr hidup aku..dan blog ni jgk akan aku jd kan sbagai tempat aku berjasa kepada indusri komik malaysia..... apa 2pun..aku akan terus memburu.......

1 comment:

  1. hye ! weLcome dude ! hee

    sesangat beretrima kasih kerana selalu menghadirkan diri di bLog hid yew ! ;)

    teros an mengupdate bLog yuu wahai encik dakwat merah !

    semoga cita2 yuu tercapai
    insyaALLAH ! ;)
    cita2 kene seiring dengan doa dan usaha
    selebihnya kita harus bertawakal dan berserah oke ?

    GUD LUCK EN DAKWAT MERAH !

    ReplyDelete

terima kasih komen!