Friday, October 23, 2009

amukan tentera merah!!!!!






ye tentera merah akan mengamuk malam ni..hehehhe ye malam ni perlawanan klate lwn klplus


yang pasti klate nok bene!!!!!gano2 nak bowok pialo balik tahun ni!!!!!



the making of 'beli tiket'
tempat; restoran cahaya baru,medam kat stadium
masa; tepat2 nak msuk pukul 9
'why u always have somting nice to say,make me sway'(rintone aku hehe)
aku;alow jeny!guano??
jeny;weh mu gi dop esk stadium
aku ;gi lah weh, bakpo,gu?
jeny;mu tolong beli tiket kat ku buleh
aku;buleh,bereh jah,duit?
jeny;guna duit mu dulu lah,esok aku bayr
aku;ho,bereh ,tak dop gapo,
jeny;beli 4 tuh,budak2 ni g skali,
aku;gapo?4 tiket??
jeny;bakpo min?
aku;tak dop gapo bereh(dgn nada tak brapa sdp)
jeny;buleh dih?gapo2 jumpa ptg esok
aku;ho bereh lah(tak brapa smangat nak jawab)
lalu aku pun bukak beg duit aku tgk ada rm38 ya jah pah ado beberapa sen lgi,dah lahsluar wat g kerat tok ambil lg...
tintung(bunyi msj masuk)
sepupu aku mesaj
' min,mu g tgk bola tok esok??kalu mu gi mu beli tiket kat ku,arap nitakke dgn pupu tok caya.beli tuh'
aku tok balas,tak dop kredit, lalu hati kecil ku berkata 'bakpo budak2 ni suh aku g beli macam lah aku ni agen jual tiket'
ari sabtu hari perlawanan
time ni aku g ambil lesen ketio kat kota raya
jeny pun mesj
'min beli dah ko tiket? tiket statjual awal pukul 10 pg lg,ejeah cpat lah takut tok de'
aku pun tgk jam tgan aku pukul 130 dah.aku pun g jabut dr kel;as mandu tuh.aku g stadium.
dgn aku bawak muto dgn kelajuan yang tak berapa slow lah,ssku pun terkejut tgk ramai org.pergh!!! ado lg ko tiket ni.aku tgk tepi stadium ore muko monyok jah..aku takut takdop ni,aku tanyer brader tu,
aku;boh ado lg ko tiket?
boh;tak dop doh,
aku,gapo?takdok doh awal teh?
boh;tak tau r.ore abih duk protes tu
dalm abe ni duk kecek aku masa tu duk kat dpan jual tiket,brader jual tiket tu pun bukak tiket,abih gege ,tiket ado lg wat baru bakak.dgn keaaan gelojoh aku aku tgal aber tu.
aku berebut!!dgn keadaan yang rakus,seperti mangsa banji dapt bantuan,hahahha
akhir skali aku dapt jgk dgnhasil kerakusan aku...
yeeah!!!1
malam ni aku boleh tgk bola.....!!!!


ni lah tiket bola nak kenal gap!!!!
harapan!!!
aku mau klate bene malm ni..sbbkelebihan bermain kat klate ialah peminat,yo.peminat yang ramai.penuh stadium.sbb ore klate ni anak2 klate ni semnangat kenegerian tu gah!!!
takdop negeri lain buleh lawan...ore klate ibarat saudara,tak kira mari mana pun tetp rapat,gapo2 pun malam ni tentera merah nak mengamuk!!!!
biar beni
kita nak g stadium!!!!

tgk poster ni!!!penuh makna bg aku!!!!

"GOMO KLATE GOMO"

5 comments:

  1. gilo smnga mu nih...
    hahaha..bgus2..
    itu la yg kta mau..

    ReplyDelete
  2. haha.
    akhirnye dpt gak mu tiket bola.
    berkat doa aku tu.
    cepat oyak timo kasih ko aku.
    hehehe.

    ReplyDelete
  3. yolo..
    kawe sokong..
    biar xknal...
    tp,asal jah klate..
    bereh slalu puok2 kito..
    sep kito jgn pecoh...
    gomo klate gomo..
    regret xleh balik...
    g tok bola mlm nie..
    aduss..

    ReplyDelete
  4. pakat jago kelate kitoooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Allahuakbar.......

    ReplyDelete

terima kasih komen!