Saturday, November 21, 2009

komik landop juruh no dua


ni komik yang ke dua satu lagi yang entry bawah tuh..

hehhehe..yang satu lagi kisah si landop memperkenal kan juruh.. n skali ni si juruh pulak memperkenalkan landop..

kira ok lah..hehehe


ok aku da stat bersemangat ckit nak berblog ni hehe..


aku ader satu idea.aku nak buat komik online lah.hahah.aku nak terbiat setiap mingu dalam 2,3 muka surat tp tgk atas masa yang aku ader lah...maybe komik ni aku buat tak lama lagi..loni tgh cari bahan...aku nak buat bersiri heheh..papa pun tgu je lah..hehe

insyallah jadi hehe

cita pasal apa?
aku ader dua cerita tp aku tak tau nak pilah yang mana maybe aku pilih yang cinta kot hehhe..tp tak jiwang sangat sbb aku tak suka setiap komik yang aku buat tuh jiwang semata2 aku ader unsur kuarga heheh..tgk je lah..odea ni ader dlam pale otak aku semenjak aku tgkatn 4 lagi hehehe..

ader lah..

1 comment:

  1. wak la komik sal bnjir plop..
    hahaha...
    kg aku nek air dh..

    ReplyDelete

terima kasih komen!