Monday, January 9, 2012

jalan raya




sesungguhnya agak lama aku tidak post artwork dalam blog aku.
lepas ni aku akan cuba merajin kan post~


last sem pensyarah aku suruh pilih satu topik dari tahun 2000-2011 apa yang mengubah situasi hidup kau. jadi aku pilih jalan raya di malaysia!
ye jalan raya kat malaysia sangat2 hebat!
kadang-kadang kau naik motor seperti naik kuda. dan banyak isu dalam hal

jalan raya di malaysia. org berkuasa minum kopi
atas jalan. jalan berlubang, orang ternama yang
penting diri sendiri, tiba-tiba kereta menjadi kapal
layar masa banjir kilat.. isu mat rempit. honk
cari maki .dan banyak sangat cerita atas jalan raya ni
cuma kau fikir lah sendiri
penat untuk aku cerita~

bukan nak memburuk malaysia,
tp aku tak suka bercerita tentang
kecantikan /kebaikan semata2
seperti begitu sempurna..





No comments:

Post a Comment

terima kasih komen!