Wednesday, February 1, 2012

rapuh #9


"kau marah aku?
marah sebab pegang tangan kau?"


"aku marah dan kecewa"


"faz ,aku minta maaf"


"aku tak sangka kita macam ni.
aku ingat kta hanya
lepak,makan ,cakap-cakap"

"faz.aku minta maaf sangat-sangat"

"aku rasa bersalah pada aghar.
aku tak sangka kita
boleh pegang tangan"

"aku minta maaf.aku tahu aku salah
jangan marah lagi.."

"emmm....."

"senyum sikit.."

"emm..... hassan aku nak kau
tahu. yang aku tak suka
orang pegang tangan aku dan sentuh aku
kerana itu hak aku.kau tak patut
buat macam tu pada aku..
dan sekrang aku berasa tersangat bersalah...."


"jadi kau da benci aku sekrang?
aku minta maaf sekali lagi"

"ni bukan soal benci hassan,
kita bukan sapa-sapa san
untuk kita pegang tangan..maaf hassan"

"tak faz..aku yang kena minta maaf..
aku janji aku tak akan buat lagi.
maaf sebab aku mencabul hak kau"

No comments:

Post a Comment

terima kasih komen!