Thursday, November 19, 2009

semangat mals da datang

hahahha...aku sebenar tak tau nak tulis apa..cuba aku rasa malas da nak berblog ni.
takder cita menarik!!!!!
pergh..
saper lah aku ni org nak dgr cita aku ni...
hmmm..
tp niat sebenar aku tulis blog ni untuk kongsi lukisan aku n komik
dan cerita p[asal komk je..tp da lari jauh..
ahhaha..takper lah..netx time aku akn cuba..
smangat nak lukis da ilang da...da tak der smanagt da..
dalm pale otak banayk giler idea nak wat komik tuh lah komik ni lah..
tp nak buat tak leh!!!!!

3 comments:

  1. hmmm..relax..ambik msa okeh..berblog ni xlh pkso2..hehehe..ko g rnda bndar kb..bnyak cto tu buleh..haha

    ReplyDelete
  2. ala merah chill2,
    biase la tuh, blog neh x semestinye nak update 24jam ,biase la tuh kalo xdek idea kan, slow2 r, ade idea post, xde diam la kan? kan? keep on blogging okay, don't stop!!

    ReplyDelete
  3. pastikan blog anda tidak bersarang dan berhabuk. ini akan mengundang jembalang membuat rumah di blog anda. rumah apa? itu yang kita nak tahu. hehe

    ReplyDelete

terima kasih komen!