Tuesday, February 16, 2010

aku dan komik




ni lah komik yang aku nak buat tuh
aku da simpan hajat da nak antar kat pts..
kat komik-m
mana lah tau dapat terbit kan komik ni...sekurang2nya..
dapat jgk bantu aku blaja...
.......
lukisan banayk lagi nak baiki....

sinopsis

cita dia pasal pelajar yang hidup
haru biru kat kolej!!
sbb kolei banyak nak guna duit!!
sanggup berlapar untuk dapat
berjim sbb nak beli barang untuk assigment
so dia nak cari kerja part time nak
tanggung pembelajaran taknak minta dgn
mak dia sbb kasiannn...
dan di sbb kan dia ni dalam kesusahan
mak dia sanggup antar duit
n dia baru tau pegorbanan sorang ibu..
sbb dia ni sblum ni ader krisis dgn mak dia...

lupa lak..
kedai kek mak aku kena langgar agak ranap jgk lah..so ari tu aku balik
agak awal...
tak sempat nak post entry tu..
brodband jadi giler!!!!

1 comment:

terima kasih komen!