Sunday, January 2, 2011

pemulaan untuk 2011

sudah lama aku tak update blog aku,sejak bulan 8 tahun lepas.
dan aku harap lepas ni aku akan cuba kerap untuk update blog ni.

2010.saat aku mula rasa besarr....2010 banyak mengajar aku pasal hidupan aku,pasal perkauman,pasal melayu cina india.pasal berhaluan kiri,pasal politik.pasal komik.pasal mahasiswa,pasal duit,pasal lukisan .dan banyak lagi lah..sbb tuh 2010 tahun aku membesar

aku tahu smua follower aku da hilang semua geng2 yang slalu komen blog aku da tak ada..tp aku akan kembali kan mereka.aku akan rapat kan hubungan aku semula dgn dia org.. sudah srtahun3 bulan blog ni wujud

apa2 pun aku harap tahun ni aku akan cuba update..sekurang2 seminggu sklai..aku da tukar kalerr blog aku nak hias balikk...

jarap semnagat ni kekal..
apa2 pun aklu harap semua masih lagi leh terima kau hahhaha..k lah chow geng!

1 comment:

terima kasih komen!